Friday, July 23, 2010



setelah lama aku menghilang..... hari ni aku nak citer kes semalam...,,,




tajuknyer "parang makan kaki tuan".... huhuhuh\\




kaki aku kene parang da....... semalam macam biasala amik buah... ...kira dah siap amik ... cuma nak buang kepala tandan sawit jer kat platform....




tengah dok potong2 tandan sawit tuh.... sekali .... aku terhayun ke keaki kiri aku da....




aku tgk darah .... tapi ... aaku ok jer lagi.. tetibe ..... satu badan aku rasa lain.....




mulut ngan hidung aku bau darah......(pelikkan luka kat kaki... hidung pulak yang berbau...)




dalam 2 3 langkah aku jalan... aku dah rase lain macam.....




aku menjerit panggil mak aku ...(kira nasib bek g ladang ngan mak)....aku jerit2,,,,, pastu... tetibe paler aku bergegar,,,,,,




n penglihatan aku jadi hitam...... kepala pusing.... aku pon terjatuh kat atas jalan ...... (aku pitam da)..... mak aku cepat2 datang....




aku cakap aku nak air...... nak air manis... mata terbuka... tapi gelap......




mak aku bagi air teh... dalam 5 minit .. baru la mata aku nmpk cahaya.,.... tapi.. bila aku bangun badan dah menggeletar..... darah dah kuar macam paip bocor.....




giler baban byk darah..... da...... adoi.....




mlm tadi... jgn kira ler sakit paler nyer..... setiap 2 minit aku makan ,..... sebab tiap kali aku pening.. aku kene makan.... lau x aku nak muntah,,,,,




dah ler semalam ....


MAK AKU >>> AYAH AKU>>>>demam n skang aku lak.. semua sakit... huhuhu




apo leh buekkk... dooo




pagi tadi bangun tdo..... nah ... byk giler darah kuar ..... abis kain yang aku ikat tu.....






ni aku on9 ira baru balik dri klinik... dia jahit...... sebab darah kuar x berenti... adoiiiii.....




5 komen yang dicatat:

nabilah_2908 said...

alahai....ngeri betul...huhuhu..

hmm...get well soon ya...lain kali..be double..triple xtra carefull..yupp.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BERMIMPI TENTANG ULAR

y@n@ M!B said...

pehh ngerinye...ngigau apa la smpi terhayun parang ke kaki??adeh la..

berhati² ketika pegang parang =)

Anonymous said...

Между прочим, не зря blogonews считается местом сбора всего самого увлекательного. [URL=http://blogonews.net]Интересности со всего интернета[/URL] - несомненно правильное название ресурса.

Rina (◕‿◕)✿ said...

huhu takot nye..bhy tu bia kan..ble ilang byk drh

yua zawa said...

ouchh.. mesti sakiittt