Friday, April 08, 2016

Terima kasih allah

So hari ni hari jumaat ...... lamo x update ni ,... 


just for my memori 

31.1.2016 - Dah pindah masuk rumah baru BELI.....alhamdulillah

28.3.2016 - bini aku bersalin baby no 2 keluar...ELYAS MUHAMMAD nama diberi Jam 10 mlm 
                 - hari yang sama amik gambar kat PSM untuk masuk buku APC (Anugerah Pingat Cemerlang).............alhamdulillah


1.4.2016   - Ambil Sijil Penghargaan dan SIJIL SIMPANAN Premium  sempena ANUGERAH PINGAT CEMERLANG (APC)............alhamdulillah

cuti rehat bersalin 7 hari..... dari 29.3 hingga 4.4 tapi aku sambung sampai 5hb

6.4.2016   - Masuk kije balik...... 
Petang Gi  KWSP hantar borang pengeluaran EPF sebab aku dah tukar pada taraf berpencen.... huishhh tunggu 3 minggu lagi dapat duit... :)

                  - Dapat rm200 sebab ot dewan belia ......alhamdulillah

                 - isi borang kelahiran anak KESEDAR ...........alhamdulillah  dapat lagi rm50 nanti 

7.4.2016   - Cuti balik MC  sebab sakit mata..... Doktor nak bagi 2 hari cuti..... tapi aku cakap sehari jer cukup sebab aku bosan dok umah sorang2( bini ngan anak tgh berpantang kat kampung ).

8.4.2016   - Hari ni buat test sreaming kat bilik kawalan audio... tuk DUN minggu depan
                - Isi borang pindah rumah .... isnin ni baru nak hantar ke PSM .....nnt dapat lagi rezeki dalam rm670 ...alhamdulillah ...

Alhamdulillah  segala puji bagi Allah s.w.t  byk rezeki allah bagi tahun ni.... terima kasih allah ... 




0 komen yang dicatat: