Saturday, January 30, 2010

Dadadada...... waaaa.... jam tepat kul 1.00pagi skang..... ngah dok kat cc bangi seksyen baper tah.... aku nih ... dah 2 tahun dok sini masih x hafal ni seksyen baper.... huhuhu....

apakah kisah aku 2 3 hari nih???..citer yang berlaku kelmarin.... nahhh..... ade lagi citer pasal lagu berhantu tuh..... ... saper yang penah baca blog aku .... mesti tau ... aku ade lagu berhantu.... naper???,.... tiap kali aku dengar lagu tuh.... mesti ex gf aku msg aku..... adessshhh.. kali ni jadik lagi......

mula2 saja gatai nak dengar lagu tuh.... kunun2 kira pas nih x jadi lah macam tuh..... siang tuh memang la ok....

Tup tup besok pagi pagi buta..... kul 6.30pagi..... aku dapat msg..... dari no yang aku x penah -simpan... tapi aku dah boleh cam no tu dari perak.... 017-5xxxxxx ..... no si ex aku la tuh.... kalo no aku x simpan.... apa msg dia???? "awak..... tolong saya..!!!!" ........??????

Itu jer yang ada dalam msg tuh..... aku..... sebenarnyer masa tuh aku x tdo satu hari pon.... sajer aku malas nak bls..... tapi..... bila baca msg tuh,,,,, membuat aku tertanya2,,..... aper dah jadik ngan budak tuh????.....tetiba jer msg minta tolong........

aku wat dek lagi,....... aku tunggu smpai kul12tgh hari baru la aku reply msg dia..... aku tnya la... naper???....nak tau aper yang dia mintak tolong ngan aku....????

Dia mintak tolong aku ,,, bawak dia lari dari umah.......dia kata dia x thn da dok umah mak ayah dia tuh..... bla bla bla bla.........pastu nak mintak tolong aku bawak dia lari.......... siap dia ckp ..... dia nak lari nak tinggal ngan aku.... da.....

mmm.... kalo ikut setan aku.... ok ajer.... huhuuhuh........ tu kalau ikut la.... tapi aku x ikut la setan tu..... aku aper lagi... bagi ceramah macam penceramah bebas tol la,,,,,,, aper da.....

aku dah byk kali cakap... dia still nak lari..... aper da.... dah tu tiap kali aku cakap "JANGAN" dia mesti nak pancing aku ... ngan cakap nak tinggal ngan aku .... perghhh.... ingat aku nih ikan lapar ker???? x masuk umpan la.......kira,,,,, dalam kul 6ptg.... dia msg aku... suh aku kol ... dia....

opppssss....... sowi .... saya xnk tipon... bior kat ko la.... mmmm....... ni lah remaja ..... susah tul.... ade masalah sket.... lari dari rumah,,,,,, aku dah ceramah apa yang termampu....yela.... walaupon aku masih marah kat dia... masih bengang kat dia..... tapi.... kene la bagi dorongan kat dia supaya jgn buat bende yang x betul,.... dan menyusah kan keluarga.... kan kan kan,,,,,

wokeyyy..... tutup citer ...... adesss,,,,,, sakit perut la pulok..... angin ,,,,,, angin,,.,.. anginnn....... aduhhh,,, perot masuk angin.... da.... pedih gile nih... dah la dok dalam cc.... .... k lah cau cau cau....

9 komen yang dicatat:

y@n@ M!B said...

kamu duk di bangi??blaja kt ukm ke?huhuhu..sekampung rupanya ;p

Mr Swat said...

aisehhhhh...... ade yang dekat ngan kita ker???? yana skang dok sini jugak ker???

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ni citer bebetul ka rekaan nih ?



sadiss je~

Musafir Kasih said...

hehe..sian swat..
Si dia masih kco2 lagi..
suh wat bnda xelok plak tu..huhu

blueCITY said...

salam mr swat weh

mung org ganu duk bangi ke?
mung jangan wat bukan2
wat malu org kapong jer
huhuhuhu..

akak org ganu
selalu g makan2 n shoping kat bangi
rumah kat kajang
ekekkekek

study wat cara nok study
jangan nakal2 okay
nasihat budak tu baik2
kalau tak jalan juga
jgn layan dowwwwwwww
huh!!

eh, ya ke mu org besut?
ekekke

Mr Swat said...

miss lolly.. ni betul2 la bukan cobaan.... huhuhuh...

kita bukan dak ganu la kak...

kita org perak... la... (cik blue city)

Cik Qemm said...

erk.

ade ke kes lagu berhantu.first time dgr ni.sila buang la mp3 lagu tu.to sah duk dgr dah.huhu

Mr Swat said...

ade la cik qemm... ... xmo buang... sebab lagu nih sush nak cari... sebab tu x buang lagu tuh./.. :P.... just x dengar jer...

eira_comel said...

saje nak tinggal jejak...

eira.comel.sangat@gmail.com