Tuesday, May 11, 2010

Lagu hantu ni...... masih kuat macam dulu ekkkk..... adoiiii......


bahaya sehhh...... kira2 2 hari lepas aku men gitar ..... main la lagu berhantu "siapa yang rampas cintamu "......


aku ingatkan dah hilang la badi lagu tu........ rupa2 nya ,..... xabis lagi...... pas aku habis main lagu tu...... malam tuh..... dapat satu sms dari no baru.....



mula2 dapat msg cam ni...


no baru : Sombong!!!!!


aku : Ha?.... sombong???


no baru : Kol Me NOW...


aku : ha???....Sape ni???


no baru : Xpyh Kol!!! Delete My Number..


mmmm,....... tu je la msg yang aku dapat...... aku agak aku tau sape yang bagi msg tuh...... kalo bukan si dia..... dia je yang suka suh aku kol dia....


amboi ... byk cantik dia..... tiap kali nak bersembang aku jer kene kol dia???? cesss.... pi dah....


hmmm...... dah 8 bulan rasenyer..... she pass away... (huhuhuh) lain macam ayat tuh.....

dari apa yang aku dengar dari kawan2 dia..... dia dah berubah .....x macam dulu..... balik dah lewat2 mlm ...... mmmm.... bio je la.... bukan aku nyer pasal kan.... tul x??.... ok save

6 komen yang dicatat:

fathiahRAIHANA said...

tak malu gila send msg cmtuh . haha

nabilah_2908 said...

taksudah lagi dgn dia ni eh...hehe..

hye mr swat...apa cerita terbaru sekarang..sihat..? :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
OREO CHEESE CAKE LEPER

Mr Swat said...

xtau la..... ini perempuan mau apa lagi.....

ni nsib bek aku belom kawin ngan dia.... kalo kawin nih.. dah nmpk dah queen control nyer....

Lia3003 said...

dia gila bayang kot...kelakar lah, x habis2 lagu berhantu...

Mr Swat said...

tu la pasal.... jadik sewel aku ngan lagu berhantu nih... memang keras giler curse nyer...

DyeLLa DaNia said...

best lor citer kau..!