Monday, August 17, 2009

Hari nih.... aku rehat kat umah.... coz... minggu nih ajer 2 kali demam..,,,

Mlm tadi paling teruk....aku demam panas... pastu muka bengkak2.... maybe aku alergi kot... sebab ptg smlm... aku demam... pastu aku makan yong taufu... n,,,, ade sotong tuh x basuh bersih kot... mlm terus aku gatal2 muka,... muka aku bengkak.... giler2....


aku g hospital kajang.... amik no... masya-allah... lamanyer..... 3 jam aku tggu... xdpat2 jugak masuk... pastu ... aku bengang sgt////... aku pon balik jer,,,,, thn je la,,,,, dada aku pon sakitmlm tadi....aku x leh nak wat apa.... thn sajalah....

ari nih lak... simcard celcom aku hilang pulak... so pas nih... aku kene pki maxis jer la.... ya-allah byk nyer cubaan kau untuk diriku..... aku jugak... tetibe teringatkan sidia,,,, ( nadia my ex)...... mmmm hati dah susah .... pale pening..... badan sakit.....


aku pon ader rase macam ade yang x kene dah dengan diri aku nih.... macam aku nih dah dekat ngan ajal aku... tah naper minggu nih... aku asyik terpikir bab mati jer.,.....tah la...


mungkin aku dah putus asa dalam hidup aku nih.... arghhhh.... lagi aku pk lagi sedih aku dibuatnya.... aku nak happy mcam org lain... tapi.......dalam hati aku nih... sedih jer... walaupon bibirku boleh menunjukkan senyuman... tapi dalam hati aku... aku jer yang tahu....

3 komen yang dicatat:

CtiKuscoMel said...

oloh..ciannye...jgn lupa mkn ubat

mr swat said...

ubat dah mkn ... tapi ... hati sakit jugak nih... camner ekk.. ubat nih xleh mkn.. kalo makan... mkn dalam nih,,,,,

infomajlisilmu said...

Salam wbt.

Obama's Ramadhan Message at www.infomajlisilmu.blogspot.com