Tuesday, December 15, 2009


ni aku copy dari annyss... aku pon xtau camner nak guna tagged nih... huhuhu.. pepon bedal jelah labu....

Siapa nombor 1 pada kamu ?
my mother

Nombor 2 single / taken ?
xtaw nak jawab....:P

Jumpa nom 3 dimana ?
Jalan kaki lima

Adakah nombor 4 bestfriend kamu ?
ye kot

Nombor 5 punya blog.

ntah aku nyer kot....


Diri Kamu ;

Nickname kamu ?
swatman

Birthday kamu ?
21.10.1986

Favourite colour ?
black

Kenapa suka colour di atas ?
ntah..... kalo ikut kan aku bedal jer

Periang / pendiam / pemalu
yup....

Kalau jumpa RM 1 juta, apa yg kamu nak lakukan ?
buat apa yang patut la

Kalau terjumpa jin kemudian dia bagi 1 permintaan, apa yg kamu nak minta ?
mintak ampun... jangan makan aku!!!

Kereta idaman ?
Chevrolet version turbo... kekeke.... ada ker

Handphone idaman ?
sony erricson

Apa yg kamu harap ada pada kamu skrg ?
jawapan tuk jawab tagged nih....

Ciuman / pelukan ?
soalan ni harus dijawab ker..... huhuuh


Kawan ;


Kamu ada bestfriend ?
ada la.....

Namakan 2 yg paling rapat.
mad radiotik

anak wak sate



Selalu lepak kat mana ?
slalu lepak kat masjid.... huhuhuh..... naper x cayer?...

Siapa Paling pandai ?
aku x nmpk sapa pon yang pandai.....

Selalu gadoh dgn...
dengan 2 ekor tu

Siapa nom 1 pada kamu ?
aku xpaham soklan kamu.... :)

Apa yg nombor 2 pernah wt utk kamu ?
aku sengaja xnk phm sok nih nih.... :P

Hadiah yg nombor 3 pernah bagi kt kamu ?
nusantara hijau.....

Nombor 4 pernah cium / peluk kamu ?
hishhh....... gilor apo .. soklan....

Nombor 5 sporting / x ?
sporting libson susah nak menang ngan BRAZIL.......

Sekarang ;

Apa yg kamu tgh ...

Tengok ?
tgk org sebelah main mahjung dlm internet..... huhuhu

Pegang ?
pegang hidung..... pasai apa dok gatai nih....

Dengar ?
iklan ahli my tv3

Cakap ?
cakap x kot..... namoooo....

Hidu ?
bau xde.... hidung gatal xleh nak hidu....

Tadi ; Apa yg kamu sudah ...

Tengok ?
dah tgk email

Pegang ?
pegang tetikus.....

Dengar ?
bunyi aku letupkan jari .... penat taip da.....

Cakap ?
bunyi kekenyangan angin dari perut ke mulut...

Hidu ?

bau burger kat depan cc ni ..... pintu cc terbukak jer nih... adoi... burger...

Selepas ini ; Apa yg kamu akan ...

Tengok ?
tgk wallet aku ade baper ringgit .....

Pegang ?
pegang pale kalo x cukup duit....

Dengar ?
dengar bunyi duit syiling ..... belen byr nanti

Cakap ?
baper tadi??.... kira.....

4 komen yang dicatat:

maiyah said...

hehe.. ingt dh takde mnge tag nih

aNySs said...

3mas jwb my tagged!:)

Mr Swat said...

huhuhhu...... abis penih entry hwb nih ajer... huhuuhuh

Mr Swat said...

tuk annyss.... no problem punya... huhuhuhu