Monday, October 12, 2009



Memang sah confirm lagu nih berhantu.... kelmarin aku , azri n akak aku g main badminton kat putrajaya..... masa on d way g sana.... si azri pasang lagu berhantu nih... nah... aku pon layan ler nyanyi dlm kete,.,... kira masa kol 12 mlm.... time2 ngah men badminton tu,.. dapat satu msg dari satu no baru.....

aisehhh.... no baru nih.. terus hai pakai nama aku,... aik,... sapo nyer no nih... macam mana dia tau nama aku.... layan ler kejap.....

sok pagi nyer aku kol..... sebab msg malam tadi aku macam kenal jer ayat2 dlam msg tuh,.... nah.... memang betul sangkaan aku... masa aku kol tuh.... aku dengar suara seseorg yang aku kenal dulu.... si ex aku NAdia ruapanya.... mmmm....

mula2.... ok lah msg....makin lama.... samapai mengutuk2 dah... mana x nyer.... dia start dulu panggil aku bodoh.... halanat nyer pompuan.... suke hati jer panggil aku bodoh.... dia tu yang bodoh ckap org lak....semua nyer berpunca sebab aku kawan ngan kawan dia( siti ) .....

aku : Awak x pyh la nak sibuk2 pasal hal kami berdua ( aku ngan siti )"......
Nadia : Sy punya sukalah nak sibuk ke tak....
aku : Dah tu x reti nak jaga Bf sendiri ker???....nak sibuk pasal Ct lak,,..
nadia : bukan aper.... CT tu kawan baik saya.... sy just nak awak jgn main2 ngan dia....
aku : Ct tu dah besar.... pandai lah dia jaga diri dia sendiri .... awak x payah la nak sibuk pasal dia ngan saya.....
nadia : senang tol awak ckp ...
aku: la dah betul aper???.... CT tu bukan nyer budak2 .... dah la x pyh sibuk la pasal kami..... awak tu jer kene jaga diri sendiri......
nadia : awak nie, xpyh nak suruh saya jge diri...diri awak tu ha.... sibuk hal owang wt pe...
aku: aik..... ape lak kita sibuk... dia yang tetibe menyibuk pasal apa??.... sy x ggu hidup awak ngan bf awak pon... tetibe nak nyibuk pasal kami lak....

tetibe sms ni datang......

Nadia: Asal ko nie bodoh sgt , aku cme bagitahu jew. Sebab masalah dia , sume aku taw, so ko jgn wat hal ngan aku k...
aku : tu la aku ckp... yang ko sibuk sgt pasal Ct tu apahal???... bila masa lak aku wat hal ngan ko???.... ko yang mulakan bodoh sgt nak masuk campor hal kami ... ape kes???
Nadia : Aku x sbuk hal ko ar..... yang aku pentingkan CT , jgn wat keje bodoh k
Aku : ko ingat aku ni bodoh sgt ker nak wat keje bodoh...... ko jer yang suka wat keje bodoh tu....
Nadia : Kol aku jap......

Aku blah.... tinggal hp aku kat katil....Aku punya berangin la..... sampai perot pon masuk angin... p tandas lagi baik.... terus mandi....lalalalalal........mandi sambil tersenyum ..... masa clash dulu x gadoh pon... baru ari nih aku dapat kutuk dia... huhuhu.....pas abis jer mandi,,,,,,

ade msj dari dia lagi.... " Lembab tol ko nie, cpt ar kol aku , BODOH"......

perghhh..... memang kurang ajar tul minah ni skang..... dulu masa kenal ngan couple baik jer.... ni bila dah clash nih... mak ai... melampau tahap babon india....

aku pon kol ler dia..... nah..... perang mulut la.... senang2 jer panggil aku bodoh.... mangkuk nyer nadia..... ...pastu..... pot pet pot pet....... sampai habis la kredit aku berperang ngan dia....

p/s : msg ni semua dlm hset aku... x buang pon... huhuuhuh.... sajer nak masok blog....

26 komen yang dicatat:

nabilah_2908 said...

hrumm...
myb c nadia tu jeles awk ngn CT..

sy tak setuju...bila awk call dia..patut nya pedulukan jer...huhu..

Mr Swat said...

mmm... pedulikan dia la... huuhuh... xpe la.... saja nak lepas geram jugak ari tuh...

Along Arman said...

kurang ajar tul budak tuh.. asal g kol die? die nak ckp biar la die kol.. btul ckp nabilah.. pedulikan die...

Mr Swat said...

tah la dia.... semenjak putus nih.... perangai dia makin teruk.... tah .. pengaruh bf baru dia la tu....

maiyah said...

mengoyan kot :D

Mr Swat said...

tah... dia tu makin hari makin sewel jer....

Musafir Kasih said...

salam..
teruskan bersabar :)
Jgn dilayan le pmpuan gtu..
moga2 anda mendpat pmpuan yg lbh baik suatu hr nanti.. :D

Mr Swat said...

thx musafir kasih... mmm... tah la.. kdg2 bila kita baik sgt nih pon... xleh jugak.. org asyik kenekan kita ... jer... asyik sabar3x....

kadang2x nak jadik jahat jugak....

Musafir Kasih said...

so buat baik biar bertempat..
tp..klu ikut sejarah rasulullah..
jahat pun dibalas dgn baik..
mulianya baginda..
Semoga akhlakmu n kesabaranmu seperti baginda :)

seruan sume member - jgn layan pmpuan tu..hehe..

Mr Swat said...

ok .. sue.... tapi kalo dia nak smbang jugak???....

kadang2 bosan la bila xde saper nak smbg,....

nak kol sue... su pon bz jer....

nak kol nabilah... nabilah pon penat keje... samapi kol 12 nabilah dah tdo...

nak kol along .. along pakai celcom.... .... sapo laie nih sehh...

nak tipon mak... mak malas nak angkat kol..

nak kol sarah.... sarah dah keje mlam dah skang.. cian dia... xmo kaco dia keje.,... :P

CikYana(",) said...

nadia jeles swat ngan ct

hoho

da mcm org gila meroyan

swat xyah layan la nadia 2

p/s:yana pkai maxis..ngeh2 :P

Mr Swat said...

huhuhh... meroyan yer....

apo da.. cik yana ... nak ker sms ngan kita?????

Musafir Kasih said...

kalu nk smbg jgk?
layan je la..tp pastikan dah siap dgn senjata awak..hehe..

amboi..ramai pulak yg tersenarai..hehe..
awk call diri awk sndri la.. :p

CikYana(",) said...

fyi...yana selalu sms ngan geng2 blog tau..

xkesah la dia pakai maxis ke celcom ke digi ke umobile ke..

selagi de kredit..insyaALLAH yana reply :)

p/s: jz call me Yana..

Mr Swat said...

call diri sendiri????.... susah tuh.. kang ade jugak kene sawan ...

asyik sembang sorang2... dah kene demam ubi ,.. nanti... :P

Mr Swat said...

ok... send ur no.. kat ym saya .... swat_man86 ok....

Musafir Kasih said...

heh2..da xlama la tu klu smbg sorg2..

just menyarankan jer..
nk buat ke x..trpulang la.. :p

CikYana(",) said...

add ur ym already
:)

bella said...

sgt dasyat jugak si nadia tu..

Mr Swat said...

cik bella..... mau x dahsyat dia nih...

ngah dalam kemurungan kot.... huhuhhu

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

salam..xyah la layan minah tu,budak x matang lg tu.hu3.dia jeles la tu Mr Swat ok dgn kwn dia..klu niat awk baik x salah kn awk nk berkwn dgn sesiapa pn..kan3x..

nabilah_2908 said...

adeh...nabilah ade gak tersenarai yer...hehe..

ala mr swat jenis yg tido lewat leh la tahan mata tu..sy nih...dah tak mampu nk bertahan...pelik gak dulu time jd studnt..tak tido seharian pun stedy jer...;)

pasal nadia...jln terbaik..abaikan jer la dia lepas ni..sy rs dia ni masih xmo lepaskan awk..evn dia dh ada bf baru...huhu...nth la.. :)

Mr Swat said...

betul tu kak raja....

dia jeles la tuh.... nak kwn pon xleh.. apo da...

Mr Swat said...

mmm.. ntah la nabilah...

huhuuh... ade la.. mana x nyer.. kita sms dia.. dia dah nak tdo....elok2 ngah mesej,.... dia dah masuk mimpi... apo da...

xtaw la si nadia tu ape yang dia nak ....

miss lolly a.k.a luvfareda said...

agaga. waaaah laku ya cik swat kita:)

manje^lara said...

HIK..HIK..HIK.. ADE PERASAAN LG LAH TOW......
DIA NGAH BERPERANG NGAN PERASAAN CEMBURU LAH TOW...