Thursday, September 10, 2009

Dimana kan ku cari ganti..... serupa denganmu???....aisehhh,... my Lovely pendrive hilang.... sedihnyer.... dah 2 tahun kau menemani diriku... tapi kelmarin.. kau menghilang entah kemana???.. byk memori kita bersama....aku syg kamu my PQI
...... mmm.... dah la byk keje dlm tuh.. sesuka hati kau jer.. menghilang....


Dahh la.. swat.... aisehhh,,,,, apo citer semalam??... semalam aku dpt msg dari Nadia... dia soh aku kol....tapi... aku x kol.... sebab .... one of my friend ckp... kalo dia nak ckp... dia lah patut kol... mmmm... tul gak tu.... so.... petang tuh... pas lik keje.... dapat msg lagi.... ni dari kawan baik si Nadia,.... dia ckp.. nadia soh kol jugak.... aku xnk bls.... aku baring... wat2 macam nak tdo....

sekali...... aku tertido betul2..... aku bangun2 pon... dah bunyi azan maghrib... aisehhh... bukak posa la,.... aper lagi.. p la... kuar merempit g kedai mamak.... ngan pale ala2 musang naik roller coster... aku order la nasi beriyani lauk ayam... ngan air sirap limau .. huhu....makan pon x abis...

kira pas solat n ngaji... aku dapat satu kol dari no x dikenali.... sekali aku angkat... nah,,, si Nadia kol... lepas hbs ckp jer... mula la... aku rase x seronok dok dalam bilik.... ape lagi... aku kuar la.. g CC... nak tenangkan pkran... sembang2 ngan kwn2 chat ngan dak2 blog nih.. hmmm.. hilang lah tension sket,...

haaa... aku ader satu pic.... pic nih aku amik dari bilik air umah aku... aper yang aku amik.. huhuuu..... dalam bilik air aku hiasan tambahan la... bende apa aku maksudkan.... bende nih ... huuuuuh... hidup di celah pintu bilik air aku.. huhuuh....wahhh mentang2 lah tempat nih sejukkk... byk air.. kau pon join lah ekkk.. ... k lah nak sambung wat kije...

10 komen yang dicatat:

at09 said...

pendrive tu nk jln2 kejap kot..japg die blk la tu..kalo dh 24jam ilang br blh report polis..
ha pe lg.mskla sup cendawan.utk buke pose nnt..hoho

abid abdi said...

wah2, sampai tumbuh kulat dah ar. hahahha
boleh amebil masak untuk berbuka tuh. sedap woo... jehehe

Mr Swat said...

huhuu...tu la ... tp sket sgt.. x cukup huhuhuh

nabilah_2908 said...

hrumm...3 cerita dlm 1 n3...hehe..
anyway...cute la pendrive tu..sabar la...cari slow2..nnti jumpa la tu.. ;)
pasal cendawan tu pun menarik...hehe..bg la tumbuh bnyk2 sikit... (^_^)

maiyah said...

salam.. akak ada pendrive tak pakai2 pon.. :D

fathiahRAIHANA said...

hohoo cm besh sje cndawan tuh
na pnjm letak kt toilet ana bole?
ehh
kang jd ruma katak pulak,
errr tanak la.

y@n@ M!B said...

lps borak dgn nadia trus msk bilek air ek??haha..

Mr Swat said...

hahaaha,,,, man de .. la.. ni pic kita amik kul 2 pagi da...

LuVidA^^ said...

ida pon penah ilang pendrive.
kingston 4G
:(
baru je beli.
tertinggal kat lab..jawapnye kene sapu la ngn orang..
sadis je.

Mr Swat said...

xper... kita senasib la ....